Известие

Collapse
No announcement yet.

Днес бях на ДИНО стенд

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Nikosaul Покажи съобщение
    дино на 2.0TS '98
    http://rototest-research.eu/popup/pe...p?ChartsID=380

    в сайта има и други Алфи.

    ---------- Post added at 12:57 ---------- Previous post was at 12:43 ----------

    Едно питане към колегата пуснал темата, двигателя става ясно че е 1.8TS но какво CF1, CF2, CF3?

    Ако е CF2 или CF3 Lambda Sensor е много важен коректив на горивовъзушната смес.
    Смесите по време на дино теста са ти по-скоро като без Ламбда, т.е. ECU-то взима данни от сервизна карта а не живи данни от Ламбда.

    ---------- Post added at 13:04 ---------- Previous post was at 12:57 ----------

    Сервизния режим без Ламбда е до 10% по-бедна смес (в зависимосто от натоварването).

    т.е. ако съотношени 14.6/1 е изискването за стихиометрична смес, то +10% е приблизително
    съотношение 16/1, а при теб е било горе-долу толкова. Важно е при подаване на газ какви краткосрочни и дългосрчони тримове показва.

    ---------- Post added at 13:21 ---------- Previous post was at 13:04 ----------

    Казваш че от 3к до 7к сместа е била 12.8/1 - 13/1, това предполагам е при напълно отворена дросел клапа (газ до долу).
    Това е нормална смес при ускорение с газ до долу.
    Двигателя мисля е ЦФ2-98 година.Има една червена лепенка отстрани на която пише Е3,но не знам какво означава.При откачен дебитомер не знам дали компа взима данни от сондата.Диодния индикатор,който визуализира показанията на сондата показваше 1 волт и тази стойност не се променяше.
    При закачен дебитомер индикатора показваше 0,4 волта и пак без да варира.И в двата случая при пълна газ.По време на ускорение показанията на индикатора варират от 0,1 волт до 1 волт, с честота около 2 херца.
    Диодния индикатор съм си го правил сам и мисля,че бях писал някъде за него.
    Alfa Romeo156 1.8T.Spark SportPacket
    Ducati ST2

    Comment


    • #17
      Доколкото знам, при откачен дебитомер ECU - то се ориентира за количеството въздух по TPS - а на дросела.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        Значи колегата е прав ,че получените данни в сервизен режим са без участието на дебитомера.
        Alfa Romeo156 1.8T.Spark SportPacket
        Ducati ST2

        Comment

        Working...
        X